Buat Duit Blog

Friday, February 21, 2014

Selamat Datai Ke Kapit!

tim87 | 5:57:00 PM | | |
Kebizian yang memanjang menyebabkan aku terDRAFT pulak entri kali ni.. tapi aku taknak citer panjang-panjang pon.. Nak introduce korang staff baru kitorang kat Kapit nih.. Diorang masuk 2 minggu lepas aku melapor diri kat sini. So, senang citer la, semua staff di Kapit ni masih freshie dan masih lagi mendalami ilmu-ilmu kat pejabat nih.. So, pada mulanya aku memang blurr.. Aku tak cakap orang lain eh, aku cakap AKU blurr..! Ini siesss..! Sebab skop keje aku dulu jauh sangat beza dengan skop keje skang.. So banyak yang perlu aku belajar lagi. Banyak sangat hokeh.

Tadaaaa!!! inila dia geng-geng baru yang serikan pejabat kami.. Ecewaaah.. So, sehingga masa aku taip entry ni, staff kat opis kitorang ni ade 4 orang termasuk aku la.. =D ekekekeke.. So, yang pakai baju hitam tu dak ganu, name dia Mohd.Syahmi dan yang pakai baju putih tu pulak Johannes, orang Mukah. Yang tangan gebusss tu tangan aku, dan yang seberang tu pulak boss aku, Arman Hakimi @ Rickado.. Walaupun pangkat kitorang sama, tapi aku respect dia as my senior aku kat ofiz. Kitorang yang baru ni semua belajar dari dia laa.. ehehhe.. *makasii ya boss*


Ni gambo diorang mula-mula sekali jejak kaki ke Kapit. Diorang pun macam aku jugak, 1st time ke tempat ni.. So, aku ngan bos aku la yang g jemput diorang dari wharf Kapit aritu.. hehe.. 

p/s : sorry eh korang terrrrrrrhaplod pulak gambo.. ekekeke.. ;D sape kenal diorang angkat kaki pelizzz! haha. jangan mareee yerr korang.. ehheehehe..

No comments :