Buat Duit Blog

Friday, January 23, 2015

Saya Nak RM150 Produk Percuma daripada Nile.com.my

tim87 | 9:26:00 AM | | |
Assalamualaikum duniaa..!

Tak lama lagi Tahun Baru Cina kan? hoyeayyhh! *eksaited* hihi,, bukan apa, setiap kali musim perayaan jer banyak sale sana sini kan.. So, kat NILE ada banyak gilerrr pilihan baju, beg tangan, aksesori wanita, lelaki pun ada jugak! So, apa kata kita join Giveaway dorang yang baru dilancarkan pada 19 Januari lalu sempena Sambutan Tahun Baru Cina 2015! mana tau kot-kot la dapat menang produk bernilai RM150..! So, macam biasa la, aku tak nak jadi macik macik membebel bebel jer, korang just click je kat banner bawah ni ok.




Di bawah adalah hadiah bagi giveaway ini :

5 x Pemenang Bertuah yang akan mendapat RM 150 barangan dengan PERCUMA

Macam mana nak join giveaway ni ? Senang je ! Korang buat post di blog dengan mengikut 4 step di bawah ini :


  • Tajuk Entry : Saya Nak RM150 Produk Percuma daripada Nile.com.my


  • Letak banner macam kat atas tu bersertakan backlink untuk banner tersebut .
  • Letakkan produk-produk yang korang nak daripada Nile.com.my bersama dengan link produk tersebut .
  • Email kan terus kepada give_away@nile.com.my berserta dengan detail dan tajuk :
      • CNY Giveaway 2015 (dan nama penuh)
      • Link blog 
      • Nama Penuh 
      • No. Telefon :
Ok, dah faham tak ni? Kalau dah faham, jom terjah barang-barang ape yang aku idam-idam daripada NILE ni..

Increase Height High Top Canvas Shoes RM 24.30

Stylish Fashionable Lady Leather Jacket-RM42.90

Fashion OL dress - RM23.60


Korean Fashion Woven Pumping with a Bucket Handbags-RM23.50
Chiffon Lace Blouse- Cream - RM34.30

Jumlah harga barangan : RM23.60+RM42.90+RM23.60+RM23.50+RM34.30= RM148.60

Murahhhh gilerrr kan??? RM150 dah boleh dapat 5 barang beb! Apa tunggu lagi, jom la join kalau nak dapatkan produk percuma daripada NILE ni!!Rugiii woo kalau tak join.. Mana tahu, kot-kot korang bertuah ke kan.. Tapi, aku harap aku boleh menang la Giveaway ni.. Almaklum la kan, aku ni tak pernah menang pape lagi kalau join contest ke giveaway ke.. mihmihmih..! =D *takde luck nok!

Ok, stop lu. Selamat bergiveaway!

Mmmmuahhhciked! 

6 comments :

Anonymous said...

yuuuhuuu.. CT darang singgah sini..

gud luck ^^

Nana Liena said...

saya dah join..goodluck jga kak..! :D
lawa la jaket tu..tp mesti tak ada saiz saya..

Izwa Kamaruddin said...

ehhh macam best giler je ni! good luck dik!!

Anonymous said...

Gudluck awk! ��

LYSSA FAIZUREEN said...

nice ! Gud luck yee xD

tim87 said...

Tq lyssa! 😊