Buat Duit Blog

Sunday, February 08, 2015

Biarkanlah...

tim87 | 2:14:00 PM | |
Assalamualaikum duniaa..

Wiken ni aku keroje jugok. Setel ape yang patut. Jom kerja sambil layan lagu! Aku suka lagu ni beb. Suara vokalis dia power jugak, memang aku follow ar jugak Drama Band neh. Lagu semua best. Before ni aku layan lagu "Cerita Dia" tu.. best kan?! Tunggu keluar kat playlist kbox titeww nyanyi k! hikkhikk.. =D



Biarkanlah by Drama Band

Semua pernah tercipta
Seakan terhapus sudah segala
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir disini

* Biar patah hatiku . . biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu
Biar hancur harapku . . lepaskanlah
Aku pergi demi bahgiamu

Semua janji terbina
Seakan sudah tiada bermakna
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir disini

( Ulang * )

Selagi kita masih bersama
Semakin ku terluka
wooo wooo . . . .


( Ulang * )

#Lirik simple kan? Tapi maksud yang sangat dalam bagi aku.

sumber : makcik gugel kepoh

Btw uolls, Aepul ni baru je kawen ngan Leez Rosli pada Disember 2014 yang lepas. So, takde can arr korang nak ushar.. mihhmihihihi... Jom skodeng sket gambar kawen dorang! Suwitt nokk..! Suka tengok Leez ni pakai tudung. Memang dia ni natural beauty jugak la aku tengok. Gojess! Aku pulak yang terasa nak naek pelamin lagi ngan enchek hubby! ahhaha..!!! *buang tebiat sket*

Sumber : MEDIA HIBURAN






Dah dah dah.. Berangan la tewww..! hehe. Sambung keje balik. Pastu blah! Muahhhciked!


xoxo,
bercakap dengan bintang.

No comments :