Buat Duit Blog

Thursday, February 19, 2015

Segmen Jom Kongsi Tazkirah by BUDAK

tim87 | 1:19:00 AM | | |
Assalamualaikum duniiaaaaa..

Korang yang nak join, sila-sila lah klik kat banner bawah ni ok. Apa yang aku suka pasal segmen ni, korang boleh share apa-apa je takzirah tak kisah dari sumber mana. So, secara tak langsung, tazkirah yang korang share tu boleh dimanfaatkan bersama dan sebagai self reminder untuk diri aku sendiri jugak. Kan..?


Ok, ni sedikit sharing daripada aku. Simple je. Tapi deep sangat bagi aku. Benda ni berlaku dalam hidup aku jugak.



Dari quotes kat atas ni, senang je nak simpulkan :
Kadang-kadang Allah SWT hantar orang baik dekat kita, sebab kita ni tak cukup baik.
Dan kadang-kadang Allah SWT tarik balik mereka semua, sebab Allah SWT nak tengok kita jadi baik sebab ALLAH atau sebab MANUSIA. 
Betul tak korang?

Ok, sekian saja takzirah daripada aku. Sekadar perkongsian dan peringatan bersama.Yang perfect tu datang daripada Allah swt, dan yang buruk itu datang daripada diri aku sendiri. Thanxx penganjur bagi segmen yang boleh memberi kesedaran pada aku yang lemah ini,

Lovee u'olls. Mmmmmmuaahhcikedd!

xoxo,
bercakap dengan bintang




4 comments :

Unknown said...

deep jugak untuk saya. terima kasih sis atas peringatan ini. moga kita semua jadi baik kerana Allah :)

terima kasih sudi join ^^
may Allah bless.

tim87 said...

Sama2 BUDAK. :)

Sweet red cherry said...

memang dalam sangat makna quotes tu..terima kasih atasperkongsian..peringatan juga buat diri ini.. done follow awak :)

tim87 said...

Thanks sis wana.. :) semoga dengan adanya peringatan sesama kita, boleh kita bermuhasabah diri. InshaAllah.. :)