Buat Duit Blog

Thursday, February 26, 2015

Terima Kasih Sahabat!

tim87 | 1:43:00 AM |
Assalamualaikum duniaa..

Again! Lepas satu, satu yang pergi. Tahniah sahabat. Seorang lagi sahabat yang bakal tinggalkan aku sorang-sorang dalam jabatan ni. Huhuhu. kenape semua orang nak kene pergi dari aku neh? Uwaaaaaaa.. macam malang pulak dah aku ni. Aku datang orang lari.. aku lari korang datang..  :'( *kene kuat*



Terima kasih wahai Allah sebab menghantar aku sorang sahabat dikala ku kesepian ketiadaan rakan, dikala aku kerunsingan membalut resah berterusan. Eceh... ayat!

Terima kasih sahabat kerana sudi bersahabat dengan diriku insan ciptaan Tuhan yang lemah. Bukan senang kot orang nak kawan ngan manusia mereng cenggini. Penerimaan seseorang tak sama kan. So, thanks so much sebab sudi hadir dalam kisah sendu aku ni.

Terima kasih jugak wahai sahabat kerana sudi menghantar aku kunang - kunang emas yang cantik cahayanya untuk ku suluhi minda.. mengasah hati ini. *perrrgghh! Ayat kerek sangat* Senang cerita, terima kasih sahabat sebab selalu bebel kat aku, bagi nasihat kat aku. Walaupun aku selalunya tak kuat nak hadap semua cabaran dan dugaan sekarang. Tapi kadang-kadang aku cakap aku kuat, sebab nak jaga hati ko. Memang betul pun ko selalu cakap kat aku, mulut T je cakap kuat, ati tak. Yess.. pandai ko teka kan! Eh, memang chemistry eh? Ke misteri? Arhh, scary mak jemah!

Terima kasih jugak weh sebab sudi menjadi purnama yang sudi menerangi tika langitku kelam. *lagi ayat metafora yang kerek*! puih! Xjadi nak manje-manje sebab aku sendiri muntah dengar ayat nih. Hihi.*  Terima kasih sebab banyak bagi tunjuk ajar ngan aku, banyak share ngan aku pasal keje, banyak bagi info kat aku, banyak share gossip ngan aku, banyak buat ketupat lemang segala bagai.. hehe walaupun hanya sekejap je kan. Baru lagi kot, ko dah nak pindah. Ape daaaa.. *__*

Terima kasih la eh sebab selalu dengar aku merungut. Aku selalu sebak kan. Aku selalu tak puas ati itu ini, aku selalu jadi mangsa keadaan kan. Ermm.. Sebab masalah keje aku teruk sangat camni tau tak. Terima kasih sebab sudi jadi telinga aku. Aku tahu kadang-kadang fed up jugak ko dengar kan. Aku je sebok-sebok nak merungut jugak walaupun aku tau ko pun bizi jugak. Tapi ko gigih jugak pasang telinga untuk dengar masalah aku. Mesti boring kan dengar aku camni. Haish.. siti..siti.. 

Terima kasih jugak sahabat kerana menjadi mentari di bening pagi ..cahayanya lembut sungguh menyejukkan hati.  Poyo kan ayat aku neh?! haha. Watever la, Ko selalu cool kan aku yang tak berapa nak cool ni. Kan? Part aku nak marah ke nak nanges ke, ko selalu try buat aku gelak. Aku tauu.. Betulkan? Tipu arr kalo ko cakap tak! Betul kot kata quotes kat bawah ni, memang satu terapi kalo share something or bercakap-cakap dengan bestfriend kite. Memang aku tenang lepas share ngan ko walaupun aku ni seorang pemendam masalah. Sies beb, aku semangat pas ko selalu bagi nasihat. cuma kadang-kadang aku ketegaq sikit.. Betui kata ang..! Eh, bff eh kite? Haha! Kenal tak sampai puluh taun kan. tapi macam lama lah pulak kan! Perasaan aku je kot. Perasan BFF! Eh?




Mesti ko gelak kalau ko bace entry ni kan. Aku baru tau yang ko selalu stalk blog aku. Dussshhh! tumbuk kang. senyap-senyap plak dia eh. *maluuuuuu wehh sebenarnya!!*

Psssttt! Ermm.. Sorry k sahabat sebab penggunaan ganti nama "KO" tu. *penggunaan 'KO' tu sebab tak nak mention nama ko dalam ni. Nanti tak pasal-pasal ko glemer gara-gara hati merah neh. hihihi. *keyboard yang gelak, yang menaip tak kot*

Ni doa aku sahabat. Moga persahabatan kita tulus suci tanpa bibit permusuhan dan pertelingkahan. Ayat makjemah sangattt.. Ermm.. Jangan lupa ct k. huhu. :"( *nangesssss* Ingat tau, dengar lagu peberet ct, for sure takkan lupe ct. huhu... Terima kasih atas segalanya.. Halalkan ilmu yang diberikan. Halalkan makan minum walaupun baru sekali dua je dok lepak sama kan. Kalo rase rindu, call aku k. Gayut sampai aku rase nak terajang ko. Haha. Sorry k, kalau ko tak suke cara aku yang kasar ni. Aku memang cenggini. Ko tak taha, ko cakap truih terang naa.. cheq tak marah pongg. 

patutlaaa aku rasa something yang akan jadik pasni. Apa yang aku rasa tu betul-betul jadi. Takpe la.. rezeki masing-masingkan. Aku takde hak nak halang. Aku doakan ko terus sukses dan berjaya dalam bidang yang ko impikan ni.. ko hepi, aku hepi jugak. Fair & square kan! 

Dah tak tahu nak cakap terima kasih macam mana lagi. Sebak beb. Tak leh tido pulak kalo pikiq camna la keje aku pasni. Teruk aku kan. Nobita sangat! Suke bergantung kat orang. Haishh.. siti.. siti..!

Dah macam karangan majalah sekolah pulak dah. Sorry k. Aku malu nak cakap kat ang. so aku rasa ko akan stalk blog aku ni, ko bace sendiri la eh. huhu.

last but not least, terima kasih sekali lagi sahabat. Aku try nak buat hati aku kuat neh. Tak leh beb. Takleh! Aku akan ingat nasihat ko. Aku akan ingat bebelan ko. Aku cuba kuat k. Eh, aku suggest ko tengok stand by me doraemon tu! Macam terkene pulak citer tu. Aku jadi nobita, ko jadik doraemon. Hehe. Wekkk. Gemok!

bahh bahh.. aku blah dulu k. Sorry kalau ayat aku ni banyak tunggang langgang. Hati sendu memang cenggitu. Btw, jangan lupa ct k. Kalo ko lupe aku belasah ko. Ok bebeh. Deal? Hihi. Semoga ko bahagia dan sukses dalam kerjaya baru k. Amin ya rabbal alamin. Doakan aku jugak tau! Aku nak folo ko blah. Hehe. 
Muuaahhciked. :")

Salam sayang dan rindu dari sahabatmu yang rare bak katamu. 



Xoxo,
bercakap dengan bintang

No comments :