Buat Duit Blog

Sunday, June 21, 2015

Congratulations babe!

tim87 | 4:53:00 PM |
Assalamualaikum uolss!

Bestt nyerr dapat gudnews dari sorang member yang kire rapat gak dah skang! Hoyeayy! Syukur alhamdulillah dah dapat 2nd baby on 20 Jun 2015! Baby boy pulak tu..! congratz to both of u babe! Happy to hear that news. Happy sangat! Eh, aku pulak terlebey eksaited. Macam aku plak baru beranak skang neh. Haha. Yeayy! nak panggil auntie ke kakak ke mama ct ke? Haha. *gedik*

Tahniah! Tahniah! N tahniah!!!!


well uols, nama baby belum ade lagi. Gambar baby pun dah tengok! Comeyyyy sangat! Sorry uolss, aku tak nak haplod sebab tu hak cipta terpelihara. Aku tak mintak izin pun lagi nak haplod gambar baby dorang dalam ni. So, I have to understand and considered k.. respect to others so they will respect us. Betul tak? Hehe.

Tazzzzzzabbaaarrr nak jumpe baby ni! Nak kisssssss n hug kuat-kuat! Hehe.. well, uolss tau kan aku memang suka budak kecik, lagi-lagi ngan baby! Errmmm, tapi jauh pulak lah tempat member ni. Huhu. Tah bila dapat jumpa kan. Tah-tah baby dah besar, dah sekolah pun belum tentu dapat jumpe kan. Hmmm...

Bila cerita-cerita pasal baby ni pulak.. haaa!! Ade lagiii aku dapat soalan bonus ni ha! Alaaaa.. penat nak jawab soalan manusia-manusia sekeliling ni. Aku dah gitau kan belum ade rezeki, belum laa.. Allah dah atur yang elok-elok untuk semua hambaNya kan? InshaAllah, ade la nanti rezeki aku tu. Sabar eh.

Ok lah, tak nak spoil kan mud happy aku ok. Tak kesah la orang kate aku macamana, tak leh mengandung ka, tak pandai buat anak ka, penyakit itu ini kaa, wats your problems dude? aku percaya pada Qada' dan Qadar Allah.

Sayang uolss..
Mmmuahhhcikedd!

Hashtag : akunakbabyjugak


Xoxo,
Bercakap dengan bintang

No comments :