Buat Duit Blog

Monday, August 24, 2015

Midnight study : Kanser Pangkal Rahim

tim87 | 1:20:00 AM | |
Assalamualaikum korang.

Disebabkan tak dapat tidur malam ni, hati tergerak nak study pasal kanser pangkal rahim ni. Ekceli, before ni aku endah tak endah je pasal mende-mende camni. Tak pernah baca pun. Kalau ade pun kata mana-mana magazine, tapi aku baca tajuk je. Now aku rasa benda ni penting sangat-sangat untuk aku. Ermmm.. kenapa baru sekarang aku sedar eh? Ishh.. mintak dijauhkan lah. Tapii...... perasaan tak sedap hati tu ade tau tak..

Errmmmm.. takpe, malam ni study dulu, besok-besok aku share mana yang aku faham pasal kanser ni ok.

Eh, satu yang aku rasa aku bodoh sangat. Rupenye kanser serviks tu sama je ngan kanser pangkal rahim. Huhu. Selalu sangat dengar, tapi tu lah.. aku kan, pemalas nak mampus. Nampak sangat aku tak pernah amek port kan? Huhu. Seram pulak bila buat research pasal ni. Ermmm..

P/s : tuala wanita pun boleh jadi punca kanser ni tau tak! Erkk..

Oklah, sambung esok je k.. kene baca dan faham kan dulu.

Gudnite korang!


Xoxo,
Bercakap dengan bintang

No comments :