Buat Duit Blog

Wednesday, August 19, 2015

Official Lagu Di Koyak Waktu!

tim87 | 6:01:00 PM | |
Assalamualaikum korang!

Aku skodeng kat IG Ronnie Hussein, dah keluar dah kat Youtube dah Official Lagu Di Koyak Waktu ni.. Perghh, memang aku tunggu-tunggu pun. Nak download pun takde lagi yang high quality, yang ade pun versi akustik jer... Nah, aku bagi link lagu ni kat korang! feeling eh! haha. Kenape suara best sangat ah Ronnie?

 Eh, korang tauu tak.. Dulu aku selalu kompius si Ronnie ni dengan si Ropie Cecupak tu.. Dorang adek beradek ke hah? Malas nak letak gambar kat sini, korang gugel sendirik la eh. haha.

Ekceli ,lirik dan lagu ni di tulis oleh Aepul dari Drama Band. Lagu dari Drama Band pun aku suke semua!

Lirik lagu ni korang boleh klik kat entry aku sebelum ni kat SINI ok.

Video Klip Di Koyak Waktu - Ronnie Hussein




Dengar lagu ni aku rase nak koyak-koyak je waktu. Jiwa rabak siot! haha.
Dah, dah...Selamat berfeeling-feeling!


Muahhhcikedd.


xoxo,
hati merah yang rabak

No comments :