Buat Duit Blog

Monday, October 05, 2015

Keputusan Ujian Fizikal Jawatan Inspektor 2015

tim87 | 1:41:00 AM |
Assalamualaikum korang!

Benda yang ditunggu-tunggu hampir tiba. Ermm..walaupun masa ujian fizikal aritu sepatutnya keputusan keluar hujung bulan Ogos. Namun mungkin sebab beberapa masalah, so keputusan agak lewat dikeluarkan. Info ni aku dapat dari FB Polis Diraja Malaysia.



Risau, nervous, debar-debar semua ada. Ari-ari dok semak kat SSO tu tapi belum jugak keluar. Hopefully besok ada lah nama aku sangkut walaupun agak pancit masa larian 2.4km aritu. Takpa takpa. Usaha kene ada walaupun tak dapat.

Kena redha dengan keputusan esok. Siapa yang keluar nama esok, automatik dapat g ke step seterusnya iaitu MIT Test.

Goodluck untuk semua yang attend fizikal test aritu ok. Harap semua korang dapat. Esok aku share keputusan aku k. Dapat ke tak dapat ke, takpe. Aku redha je. Ermm aku cuba bidang lain pulak. Ermmm. :') *hampa dalam hati*

Tunggu je esok keh. Korang bukak website PDRM, carik SSO macam kat bawah ni.

Semoga berjaya. Semoga dipermudahkan.. aminn..


Mmmuahhciked.

Xoxo,
Bercakap dengan bintang...

2 comments :

Ahlam Miera Shafie said...

sy pn menunggu2 bnda nih.. n baru jer cek tadi.. alhamdulillah...:) moga awk pn sama trpilh..

Anonymous said...

Alhamdullilah dapat...tempat ujian di Unikop sentul selangor 12 oct ni..anyone dapat tempat sama?